MOON CLUB

Brandová kampaň pro pražský Moon Club

Přivedli jsme 2 000 lidí na otvíračku nového podniku
vizuální identita brandová kampaň výkonová kampaň dotazník osobní rozhovory produktové fotografie sociální sítě logo název tiskoviny propagační materiály reportážní fotografievizuální identita brandová kampaň výkonová kampaň dotazník osobní rozhovory produktové fotografie sociální sítě logo název tiskoviny propagační materiály reportážní fotografie
vizuální identita brandová kampaň výkonová kampaň dotazník osobní rozhovory produktové fotografie sociální sítě logo název tiskoviny propagační materiály reportážní fotografievizuální identita brandová kampaň výkonová kampaň dotazník osobní rozhovory produktové fotografie sociální sítě logo název tiskoviny propagační materiály reportážní fotografie

Problém

Nově vznikající noční klub v centru Prahy potřeboval pomoci s kompletní tvorbou brandu. To zahrnovalo vše od názvu, loga a celé vizuální identity, až po jednotlivé tiskové materiály a fotografie. Cílem bylo dát lidem vědět o novém klubu a nalákat budoucí zákazníky k jeho návštěvě.

 

řešení

Ve třech vlnách jsme otestovali několik potenciálních názvů podniku s cílovou skupinou. Oslovili jsme budoucí zákazníky přímo v centru Prahy a nadšence nočního života na internetu. S výběrem loga nám poradilo i 800 #HolekzMarketingu.

Realizace

Vizuální styl inspirovaný interiérem klubu kombinuje ornamenty a motiv měsíce. Klíčové bylo ukázat v komunikaci dechberoucí atmosféru a vyvolat touhu po návštěvě.
Pro klub jsme vyrobili speciální jídelní a nápojové lístky, které odpovídaly konceptu dané části podniku. Design klubu a jeho atmoféra se odráží i v dalších tiskovinách, pro které jsme zvolili luxusní materiály.


V době vzniku klubu jsme fotodokumentovali všechny speciální a výroční party. Starali jsme se též o oficiální fotografie zaměstnanců, produktovky drinků, jídel a také zachycení atmosféry interiéru a exteriéru.

 

Výsledek

Web v prvních 3 měsících od otevření klubu navštívilo 58 000 unikátních uživatelů, tedy 645 lidí denně, z nichž 43 % došlo až ke kontaktu. Průměrná návštěva trvala 1 minutu a 50 vteřin.

Reklamu ve vyhledávačích dlouhodobě proklikává 8,5 % uživatelů, na webu pak stráví déle než 1 minutu.

Na facebooku i instagramu stabilně roste počet followers, kteří přesně odpovídají cílové skupině a pravidelně s námi komunikují. Před otvíračkou jsme dosáhli na 1 440 800 zobrazení příspěvků.

V den otevíračky, se nám Moonclub podařilo naplnit hned několikrát. Klub s kapacitou 500 lidí během noci navštívilo neuvěřitelných 2000 návštěvníků.

 

Výzkum Brand Vizuál Social PPC Strategie

Chcete vidět víc?

Mrkněte se na to, jak jsme řešili naše další projekty.

Ostatní projekty

Kontakt Buďte s námi v kontaktu

Agentura GEN

Náměstí Winstona Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3-Žižkov

+420 777 033 438

zdenek@agenturagen.cz

Kontaktujte nás

Přání, pochvala, nové zadání? Nebo se nás jen chcete na něco zeptat? Využijte prosím formulář níže. 

Vaše zpráva byla odeslána, děkujeme.